En sann Drömshow på Cirkus!

Det var med ett leende på läpparna som jag lämnade Cirkus - Lena Ph levererade en show som överträffade mina förväntningar, hon var snygg, rapp, underhållande & bjöd på en show med högt tempo från början till slut där hon varvade sina mest kända hits med andra lite mer bortglömda go'bitar. Helt klart något utav det bästa jag sett och jag tycker verkligen att man ska gå och se showen om man har chansen - om inte musiken är ens personliga smak så finns det alltid tre vältränade dansare att fästa ögonen på!



Att det sen är den svenska designern Bea Szenfeld som står för scenkostymerna
gör att det hela tiden är en fröjd för ögat och det bjuds på många otroligt spännande
kreationer!



Bland annat syns hon i den här kroppsstrumpan med en hudfärgad
botten, en svart guldbeströdd spets med stora axeldekorationer i guld.
Till detta fantastiska skor med underbara gulddekorationer som fick
mitt hjärta att slå lite extra - ett klart värdigt sätt att avsluta sin show på!



Själv var jag klädd i vit smokingskjorta & svart/vit prickig fluga och till
detta ett par svarta kostymbyxor med djup gren från H&M.
Här med pojken min, spända inför vad som komma skulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0