Staying Alive!

I lördags kväll bjöd Lina på inflyttningsfest och så här i Halloween tider var kombinationen med en maskerad självklar! Jag kände dock att jag skulle få svårt att leva upp till fjolårets succé då jag var Kronprinsessan herself - speciellt med tanke på att jag inte haft någon tid what so ever att fixa en outfit och det blev främst ett hopkok av saker som fanns hemma. Får väl ändå säga att outfiten fick klart godkänt och den bemöttes av en hel del beröm när vi dansade oss igenom natten! Faktum är att vi dansade så hårt att gårdagen främst spenderades i soffan och sängen, självklart på grund av att fötterna värkte efter alla dansmoves!


Nej... Jag försöker inte smälta in i Dalabergs mångkulturella område
(med det sagt kände man sig ju ändå väligt trygg när man traskade hemåt)
jag var självklart en sann 70-talist där jag kombinerade hippie-eran med
70-talets disco glam och resultatet blev en Hippiedisco Diva!



Alice (aka: Butcher in Wonderland) och ett stycke discodiva!


Tintin med sin Milo, en väldigt uppknäppt jag, världens vackraste
silverfisk, Alice och hennes två små offer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0