Teaser of what's to come!

I lördags förmiddag befann jag mig i en fotostudio här i Uddevalla och fick en hel del plagg fotade som jag sytt i skolan och privat samt sådant som klasskamrater sytt åt mig. Det hela styrdes upp av en lärare som även fotograferar och idag fick jag ett USB fulladdat med bilder! Ska dock nu sätta mig och gå igenom dem, så ni får nöja er med bilderna jag tog med min lilla telefon så länge!


Martina gör sig redo för att fotas i ett stycke pappersklänning, en full
historia om denna skapelse är nästan på sin plats och den kommer -
det garanterar jag!



Resultatet av ett draperingsprojekt som tog sin början i somras och som
i fredags blev färdigt... Effektivt jobbat!



Det första plagget jag sydde på skrädderiutbildningen var den här byxan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0