The perfect getaway

Jag har tidigare lidit av ovanan att sluta blogga så fort jag haft mycket att göra (vilket ju faktiskt varit ganska idiotiskt med tanke på att det ju faktiskt varit då som jag haft saker att skriva om) eller när jag åkt bort. Det här mönstret ska dock inte upprepas utan jag ska se till så att ni får lite updates i helgen - om än inte så tjusiga sådana.

Är lite lagom trött, som sig bör efter att ha studsat upp ur sängen vid 04.30 - kan ju låta lite väl tidigt när man har sin lediga dag, men tjugo i sex lämnade ett tåg Uddevalla central som jag och min kära pojk nu befinner oss på! Tåget ska ta oss till allas vår ljuva huvudstad i vilken helgen ska spenderas med god mat, shopping och Lena Ph's drömshow på cirkus!

Men innan jag kan börja njuta helt och fullt ska jag (börja med en liten tupplur alternativt frukost!) ta tag i en uppats vi ska skriva i Materiallära. Det hela ska vara inlämnat på onsdag så det är hög tid att börja se över mitt källmaterial, Läder och alla dess imitationer ska jag skriva om, fortsättning följer på den - ha en fortsatt trevlig morgon gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0