The very worst for my economy!

Den 17 november släpper H&M årets designer kollektion som i år är framtagen av ett utav mina absoluta favorit modehus, Versace! Kollektionen heter "The very best of Versace" och den släpptes idag på internet för allmän beskådan - need I say that I'm in love?!

För första gången lanseras en skarp och edgy kollektion för både män och kvinnor där man har en rad olika stilar att välja bland och där priserna faktiskt inte är hutlösa! Jag ska genast se över min ekonomi och se hur mycket jag kan skrapa ihop för den här gången kan jag omöjligt låta kollektionen passera utan att jag införskaffar mig något!

Nedan har jag plockat ut några av mina asoluta favoriter från herrkollektionen (bilder och produktinformation är hämtat från H&M), favoriterna från damkollektionen följer inom kort. Beroende på hur mycket gala ni är därute så rekommenderar jag skarpt att besöka H&M och förälska er i dessa ljuvliga skapelser!


Kort jacka i mjukt läder med quiltade detaljer. Guld-
och silverfärgade nitar på kragen och på slaget.
Guldfärgad dragkedja fram och vid ärmsluten. Sidfickor
med dragkedja. Två innerfickor.


2999:-


T-shirt i lätt transparent trikå med guld- och
silverfärgade nitar i sidorna. Korta ärmar med
fastsytt uppvik.


299:-


Ullrock med slag och ärmar i mjukt läder. Bröstficka
samt två fickor med lock. Två innerfickor.


2499:-


Läderbälte med guldfärgade nitar och spänne.
100% läder.

499:-


Skjorta i stretchig kvalitet med lätt lyster. Dold
knäppning fram. Metallhörn på kragsnibbarna.


399:-


Stormönstrade 5-ficksbyxor i stretchig twill. Smal
passform, normalhög midja och smala ben. Knappgylf
med guldfärgade knappar.


599:-


Kavaj i ull med lyster. Knapphål på slaget samt
bröstficka. Fickor fram. På insidan finns två fickor,
en pennficka samt en biljettficka. Konstrastfärgat foder.


1299:-


Kostymbyxa i ull med lyster. Rak passform med
avsmalnande ben. Sidfickor samt passpoalfickor bak.


499:-


Kostymskor i läder med exklusiv snörning. Guldfärgad
nit på klacken. Foder och sula i läder. 100% läder.


799:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0