Urfint Burfitt!

Vi går ju mot kyligare tider, vilket jag inte tror att många av er kan ha missat. Det här innebär ju således också att julen kommer närmare - och att det därför börjar bli dags att fundera ut vad man ska köpa till folk i julklapp och vad man själv önskar sig! Det senare känns i sedvanlig ordning otroligt svårt men jag har nu ha hittat något som jag verkligen vill ha, då min önskan om Disney filmer inte godkändes av min kära syster.

Det är porslin, dock inte vilket som helst - det rör sig om Rörstrands serie som är framtagen av designern Lovisa Burfitt och som släpptes i början av året och som jag suktat efter varje gång jag sprungit förbi det inne på Cervera. Muggen och assieten är det som får det att suga till lite extra i mig och något som placeras högt på min önskelista!!



Kommentarer
Postat av: Sandra

porslin? vet inte om det var bättre... disney var småbarnsvarning på och porslin är pensionärsvarning på :P

2011-10-26 @ 20:04:08
Postat av: Sebastian

Haha, jag går väl hellre mot pensionär än småbarn dock så ett kliv i rätt riktning!

2011-10-27 @ 19:09:55
URL: http://esselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0