Det hade jag då aldrig trott!


När min kund kom för en andra provning i tisdags så hade hon med sig
ett exemplar av veckans nummer av "Hemmets Veckotidning" - en riktig
tantblaska med recept och inredningstips...


Döm av min förvåning när min kund berättar hur hon dagen innan när
hon fått hem tidningen satt och bläddrade och fann en bild av sin skräddare
i den! Tidningen hade lite drygt ett halvår efter jippot, snappat upp
det Project Runway event som jag och Elin Samuelsson drog igång i höstas.

Det må vara en tanttidning, men det är en början - var så säkra, haha!

Kommentarer
Postat av: EnSpruckenRosaTekopp

Vad roligt Sebastian :) grattis!! Vad roligt, får bli att kika i tanttidningen imorn på jobbet :) kram

2012-02-17 @ 21:43:39
URL: http://enspruckenrosatekopp.blogspot.com
Postat av: Sebastian

Tack Tilda! Ja det tycker jag allt att du får göra! :)

Hoppas att allt är bra med dig! kramar!

2012-02-17 @ 22:52:26
URL: http://esselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0