Fredagstristess

Måndag morgon tänkte jag när jag traskade till skolan att "snart är den här veckan slut också!" - förmodligen i det enda avseendet som jag har några optimistiska tankar i nuläget men hur som haver så visade det sig ju vara ganska sant! För vips så har veckan passerat och nu är det fredag - en dag som jag till stor del förmodligen kommer att ägna i skolan för att reparera alla mina misstag som gjordes med min dräktjacka under gårdagen. Därefter väntar nog en i sedvanlig ordning lugn kväll hemma i lägenheten framför min goda vän tv'n! Det är dagar som dessa som man får längta tillbaka till tider då allt inte var en salig blandning av grått och mellanmjölk!


Jag och Bea Szenfeld på galapremiären av "My week with
Marilyn"
på Sagabiografen i Stockholm den 11 jan!


Finest.se , stureplan.se och så även i aftonbladets bilaga Klick lyckades
man hamna, påpälsad (samt orakad) och allt!
Den kvällen var verkligen
supertrevlig och helt klart en motivation till att arbeta hårt så att man
kommer någonstans här i livet, haha!



Filmen var också riktigt bra och jag kan varmt rekommendera den! Tjusiga
kostymer, tjusiga skådespelare och väldigt underhållande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bär du äkta päls?

2012-02-28 @ 04:54:38
Postat av: Sebastian

Jackan är en fuskpäls och mössan är en second hand!

2012-02-28 @ 14:24:40
URL: http://esselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0