Den ekonomiska krisen!

Den slog till hårt den 17:e November 2011 och utplånade alla sparkonton jag hade, trots att det tog lite tid att åter komma på fötter var det helt klart värt det att under en tid känna sig som ett mänskligt Grekland! Orsaken till denna ekonomiska svårighet berodde ju givetvis på lanseringen av Versace's samarbete med allas vår älskade H&M. Efter att ha blivit blixtförälskad i kollektionen efter att ha sett den på deras hemsida kunde jag ju inte annat än bege mig mot Hamngatan den kyliga torsdagsmorgonen med långkalsonger på och kreditkortet i högsta hugg!


Aningens rädd blev jag när jag först såg denna psykadeliska och
fullkomligt underbara outfit i skyltfönstret för att sedan...


... få syn på min rosa Kostym! Då kunde ju ingen missa dem plaggen
som jag ville ha, lyckligtvis fick jag tag i plaggen, utan att behöva
köpa något i en för liten storlek för att sedan svälta sig i dem (tro mig,
för Versace är det helt klart en uppoffring jag hade gjort!).


Jag. Halvt om halvt psykadelisk, halvt om halvt ruinerad!
Så att H&M imorgon lanseras Versace's Cruise Collection är något
som jag försöker att ignorera för ännu en ekonomisk utsvävning
vore inte bra för min budget, så jag ska försöka att hålla mig borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0